ازکویردل

کاغذپاره

ازکویردل

کاغذپاره

نوشته های شخصی

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۳۱
    آب
پیوندها

فقر

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ق.ظ

چهل و پنج درصد مردم امریکا در فقر زندگی می کنند.


     یک زندگی راحت ،اندکی آرامش سهم هر انسانی است،تمامی پیامبران آمدند تا  کرامت انسانها ،تا انسانیت را برای نسلهای بشری نهادینه کنند. تا طعم عدالت را لایه های زیرین جامعه بچشند.

     همیشه اینگونه بوده و هست تا عده ای کاخها را بسازند و عده ای بر کاخها بنشینند. و کاخ نشینها به هم افتند و دستور دهند و کوخ نشینها را به جان هم اندازند و خود به تماشا بنشینند.

شاید زمانی گلادیاتورها را در رم به جان هم می انداختند تا دمی  لذت ببرند.اما

امروزه انسان متمدن قرن بیست ویکم از زجر انسانهای زیردست لذت می برد هنوز این باور وجود دارد که عده ا ی به دنیا آمده اند تا برده بمانند ،تا کار کنند و اربابهایشان بخورند و بیاسایند. در مدرسه به من آموختند که اسلام دین برابری و عدالت و انسانیت است و من نیز باورم شد من نیز از زندگانی محمد و علی فهمیدم که اسلام دین برادری و برابری است.

     اما امروز پایه های باورهایم لرزان شده است،من نشانی از عدالت در جامعه نمی بینم ، من می بینم و می شنوم  ،عالمان دینی دیگران را نجس می خوانند ،من می بینم آنهایی که باید الگوی من باشند در تهمت و افترا و ناسزا گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.

من می بینم فقر و فلاکت و نداری در جامعه ام بیداد می کند و نمی بینند و فقر مردم امریکا را می بینند. من بی عدالتی را با تمام وجود حس می کنم .کاش یا نام مسلمان بر خود ننهاده بودیم یا به اسلام عمل می کردیم!

  اسلام ضربه ای که از من و تو مسلمان می خورد از یهودی و مسیحی نمی خورد!




  • کویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی