ازکویردل

کاغذپاره

ازکویردل

کاغذپاره

نوشته های شخصی

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۳۱
    آب
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۷
فروردين

ا

یادمان بماند اگر دلی را به خود وابسته کردیم ،اگر از او خسته شدیم رهایش نکنیم ،یادمان بماند آنهایی  را که لحظه لحظه وجودشان را به دلمان گره زده اند در گرداب تنهاییها رها نکنیم. یادمان بماند اگر دلی شکست دورش نریزیم ،با آه تنهایی رهایش نکنیم.  یادمان باشد آنها شیرینی زندگی را در با ما بودن  دیده اند ،مهم نیست دست در دست هم بمانیم مهم اینست دلمان یاد هم بودن را فراموش نکند.   همه می گویند عشق برتر است یا دوست داشتن  اما مگر می توان عاشق بود و دوست نداشت ،مگر می توان دوست داشت و عاشق نبود.  بهترین لحظات زندگی پر درد انسانها در به یاد هم بودن می گذرد .درد کشیدن در فراق آنانی که دوستشان داریم شیرین است.

 ما از آنجایی خود را باخته ا یم که به کسانی دل  می بندیم که دلشان با ما همراه نیست  ما از آنجایی می بازیم که برای دیده شدن و دوست داشته شدن التماس کردن را آغاز می کنیم.وباید بیاموزیم تنهایی هم جزئی از زندگی است .باید باور کنیم همه نمی توانند به همان اندازه که دوستشان داریم دوستمان بدارند، می توان با غرور با بی توجهی  دل دیگران را به دست آورد اما در مرام ما نیست  بی توجهی به کسانی که دوستشان داریم.

   باید بیاموزیم راضی به عذاب کشیدن و درد کشیدن آنهایی که از جان عزیزترند برایمان نباشیم نه من نمی نمی توانم ونه می خواهم کسی را که دوستش دارم ناراحت ببینم. همین